środa, 7 sierpnia 2013

pierwszy, ale nie ostatni...

Powiem szczerze, że często wyszukuję w internecie opinii na temat kosmetyków itd. zanim się skusze na ich zakup. Do tej pory brakowało mi takiego jednego miejsca  w którym można było odnaleźć recenzję i polecenia prawdziwie ekologicznych kosmetyków czy zdrowej żywności lub samych sklepów. Aby zapełnić tę pustkę witam Was ja- dziewczynka bez zapałek, która faktycznie tego wynalazku używa bardzo sporadycznie. Zapalarkom do kuchenek gazowych mówię jednak zdecydowane TAK! Abstrahując jednak od tematów związanych z gotowaniem chciałabym napisać, że pierwsze razy czasami są naprawdę trudne i mimo, że w rzeczywistości gadatliwa ze mnie sztuka- teraz jestem jak tabula rasa. Przed oczyma widzę pustą kartkę i ołówek, którego używam do szkicowania, ale żadnego tekstu. A jednak (Pamiętajcie od "a jednak" nie zaczyna się zdania) cały czas coś piszę. Do założenia bloga nie namówiła mnie przyjaciółka, kot sąsiadki, ani chłopak. Nie będę dziękowała rodzinie, znajomym czy mówiła, że moim marzeniem jest "pokój na Świecie". Powód jest kuriozalny- to mój eko zakupoholizm! Tak, przyznaje się. Promocje działają na mnie tak jak na główną bohaterkę "Dziennika Zakupoholiczki" i tak jak ona kiedyś biegałam do centr handlowych w poszukiwaniu różnych fatałaszków. Teraz jednak jest to Level Up, czyli mania używania kosmetyków bio certyfikowanych, eko jedzenia, a także ekologicznego i zdrowego żywienia psa. Własnie- mam psa, który to patrzy teraz na mnie z miną "kobieto, co Ty robisz- chodź poćwiczymy sztuczki za te Twoje eko-smaczki". Jest to 1,5 roczny psiak rasy Chihuahua, który na co dzień wraz ze mną biega, bawi się, a także ćwiczy psie sporty i posłuszeństwo zaawansowane. Kupiony w czasach, gdy jak grzyby po deszczu pojawiały się pseudohodowle i wszelkiej maści Stowarzyszenia. Na szczęście jednak posiada metrykę ZKwP/FCI i umysł Einsteina, a na nerwach potrafi grać prawie tak dobrze jak Chopin na fortepianie. Poza tym przez 10 miesięcy w roku studiuję, co robię przez cały rok przy półkach sklepowych wczytując się w składy. Konkludując (jak to dumnie brzmi) chciałabym zabrać Was do swojego świata, w którym będę przedstawiać różne eko kosmetyki, zdrową żywność (zarówno ludzką jak i psią), a także polecać miejsca, w których w takie towary można się zaopatrzyć. Dajcie się zabrać w tę podróż "za jeden uśmiech" 


2 komentarze:

  1. http://www.escrit.pl/kosmetyki-do-wlosow/olejki_k_17.html

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.escrit.pl/kosmetyki-do-wlosow/olejki_k_17.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz komentarz, w którym znajdzie się łechcące moją próżność pochlebstwo ( ;D ) lub konstruktywna krytyka, z której można wynieść naukę. Liczę również na podzielenie się Waszymi doświadczeniami z opisywanymi kosmetykami. ;)

pozdrawiam, dziewczynka, która nie używa zapałek. ;)